Blogg vs. Radio

Idag känns allt ganska bra! Träffade världens bästa moster i helgen, och världens bästa Ida! Stärkande liten semester i Strömsund måste jag säga. 
Idag har jag försökt att noggrant planera min dag. Även om jag inte följt den till punkt och pricka har jag fått mycket vettigt gjort. Jag har hunnit grunna på mycket.

På torsdag ska jag till Sveriges Rafio här i Falun. Det ska bli ruggigt spännande. Jag ska intervjua nyhetschefen på Sveriges Radio Dalarna. Jag har funderat mycket på vad jag egentligen ska fråga henne om.. Gammeldags journalistik kontra bloggvärlden är just nu mitt hetaste uppslag... Ska grubbla lite till.

All for now!

/Sanna

PS. Tack för att du finns Mitha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0