Tack!

Hur sjutton sklle världen fungera utan alla ideella underbara idrottsmänniskor?
TACK! Inte för att någon av er läser detta, men tack alla tränare jag någonsin haft och alla andra engagerade som har gjort mina fritidsaktiviteter möjliga!
Mest tack till mina föräldrar som alltid har ställt upp och skjutsat, flängt, vallat, bakat, masserat, tjatat, hejat, anpassat sitt schema efter våra tränigstider/matcher och tävlingar. De har verkligen engagerat sig och hjälpt till!
Det låter som något tackat på någon idrottskgala. Idag har jag varit på årsmöte i en klubb som jag inte vet om jag är medlem i ännu. Snacka om få föräldrar. Därför passar jag på att tacka mina!
(Tack till Karin och Herman oxå!)

/Sanna 

PS. Tack även till min lillebror som efter order av mamma cyklade och mötte henne då hon fick köra ca. 5.7 mil för att hämta de fotbollskor jag glömt hemma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0