Ups and Downs...

Jag har kommit frma till att det är under mina "gå och gräva ner mej i ett hål"-lowpoints som min verkliga kreativitet blossar upp. När jag är som mest nere, det är då alla de de där ruggit välformulerade tankarna växer som mögel i huvudet. Mögel är faktiskt en bra metafor i detta sammanhang. Jag mår inte bra av alla de där galna tankarna.
Sist jag var sådär low var jag faktiskt ite speciellt kreativ, eller jo kanske, men det jobbigaste är när man har en uppgift som gör att man måste begränsa sin kreativitet... Som tur var for jag på träning och blev på bättre humör! Heja endorfin!

Nu ska jag kolla lite på vad jag ska göra till våren. Huvva!

/Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0