Lej!

Jag är ungefär lika tråkig som glass som har tinat och sedan frysts in igen och blivit sådär läskigt gummiaktig.
Jag har många likheter med denna förspillda mjölkprodukt just nu. Jag är seg, less och bläig!
I kväll är det dans men just nu har jag ingen som helst lust att gå dit. Jag vet att det är jag själv som överdriver det, men när allmänheten förvissar sig om min närvaro känner jag mig som något som katten har släpat in. Utittat, ensamt, förlamat och totalt malplacerat. Det är därför jag ogillar den här byhålan. Det finns inget annat ställe på jorden där jag känner mig så fullständigt ovälkommen. Som sagt är det säkert jag som förstärker det, men jag uppfattar det som att max några promille av befolkningen här bryr sig om min existens. Det uppfattas säkert som jä*ligt egocentrerat att tänka så och enmer att skriva det, men just nu skiter jag i det... 
Ja lägenheten är ju en sak. Den är mitt hem och har alltid varit. Här finns mamma, pappa och min bror, mina gossedjur, gamla teckningar och fullständigt värdelösa men betydelsefulla små saker. Gamla julklappar, den obligatoriska rotan i syrummet och allt sådan som hör hemma till.
Jobbet är också okej. Jag känner att jag gör nytta, är relativt vänlig och kanske, om jag har tur, tom. lite uppskattad.

Just nu vill jag här ifrån, förutsatt att jag skulle kunna ta med mig min "bubbla"........

/Sanna

Kommentarer
Postat av: kristin elverum

Hallo nu har jag hittat in. Flytta till Strömsund vi vill ju de vi du är en så go och härlig tjej. Om du slutar i fotbollslaget blir de nog tomt!

Kommer du ihåg första matchen du var med oss KD borta? Sov gott KRAM

2008-07-18 @ 22:08:05
URL: http://havsnas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0