Le cinquième jour...

Idag har jag pressat in lite franska i mitt liv. Ja, så mycket franska blev det faktiskt inte, men nu vet jag i alla fall lite mer om hur Marratech fungerar.
Idag skulle vi se en film och sen svara på vissa (jobbiga) frågor.
Jag var rädd att jag skulle vara totalt LOST, men det gick rätt okej. Gjorde några desperata försök till anteckningar inne i den kolsvarta biosalongen, men jag fick ändå ut rätt mycket av att bara se filmen...
Nu ska jag alltså beskriva anslaget (inledningen) och handlingen i allmänhet + svara på lite andra halvknepiga frågor...
What ever.. Tänkte bara uppdatera lite.
BTW om någon undrar går jag en kurs som heter "Manus och berättande för media I" eller nåt liknande :P. Den ingår i ett kurspaket med en påföljande kurs som tydligen ska innehålla mer skrivande... :) föreläsningarna är otroligt intressanta, men allt det administrativa grejset som man inte fattar är lite jobbigt.
Sitter i valet och kvalet om jag ska fara till kårhuset ikväll, men är inte upplagd för det. Har ingen där som jag känner tillräckligt bra ännu. Vilken liten fegskit jag är.

/Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0