Gah!

Fullkomligt slut! När den lediga dagen äntligen infinner sig har en förkylning oturligt nog också sett till att göra det... SKIT!
Det kliar i benen! Vill spela fotboll med alla underbara strömsundare :)
Snart blir det Falun. Känner mig läskigt dåligt uppdaterad. Noll koll är ingen överdrift i detta fall, men det löser sig tror jag. Spännande är det i alla fall.
Kommer inte på något vettigt att skriva, annat än att beklaga mig över hur trött och slut jag är. (Vilket iofs inte är särskillt vettigt...)
Undra vad man ska ta sig för när man blir stor. Är periodvis sugen på medicin, att plugga alltså, men jag vet inte.

Har förövrigt utnämnts till FM på jobbet! Flams/Fnittermaja. Kan det klassas som befodran!?
Idag blev det  i alla fall mest kraxande....

/Sanna

Kommentarer
Postat av: Camilla

FM, där ser man. Det låter iaf bättre än när Anders Bergman utsåg dig till "årets fillifjonka". :)

Ha det fint!!

2008-08-14 @ 11:27:18
URL: http://camillaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0